Gevinster ved internasjonal handel

7 06 2007

Jordbæret

Handlinger

Information

2 responses

9 06 2007
Mikaj

Har du tatt det bildet selv? Hvis ikke må jeg anmelde deg for å prøve å snoke til seg kopiretten. 30 år i fengsel i USA, garantert. RIAAs søster The Strawberry Association får deg nok utlevert.
Når fikk jeg lyst på jordbær.

14 06 2007
kandidaten

Selvsagt har jeg tatt bildet selv. Jeg er muligens frekk, men ikke så frekk at jeg tar copyright på andres bilder.

Legg igjen en kommentar

